mandag 1. juni 2009

Bry`kke meg om noen biter meg i tåa...hva med deg?

Pumpa i bassenget er i gang igjen. Vannslangen ligger oppi for å fylle i resten av vannet. Som jeg skrev i et blogginnlegg tidligere tror jeg at jeg så en fisk som svømte oppi der, men det må jo selvfølgelig være feil. Er vel ingen fisk/igle/hai som overlever i et sånt basseng over vinteren?

Jeg vil bade, jeg vil bade nå!!

At datter`n i huset havner i bassenget i løpet av dagen er jeg sikker på. Hun bryr seg ikke om det er småkryp og litt annen gørr oppi der. Når sola varmer som mest er det avkjøling som betyr noe. Egentlig for meg og, må bare få rensa litt først så jeg ser at det ikke er noe større enn fluer og vannløpere som lever oppi der.

Pingle kaller hun meg....ikke pent!

Så trenger jeg noen tips av dere smarte og fantasifulle lesere :)
Bassenget står altså rett ved siden av terrassen. Meningen er å felle det inn. Har tenkt fram og tilbake et par år nå og funnet ut at sånn blir det. Tanken har og vært og grave det ned, men blir så grusomt mye jobb!! Ork-ork-ork! Men, hvordan få det fint? Skal terrassen bare gå rundt, eller skal vi lage noe som gjør det mulig å sitte/ligge ved siden av??

Alle tips mottas med stor takk!



4 kommentarer:

Anonym,  1. juni 2009 kl. 21:01  

Fæl fisk!

Kristin 1. juni 2009 kl. 21:03  

Ja, ille! Fant heldigvis ingen av de i bassenget :))

Anonym,  2. juni 2009 kl. 09:12  

Bygg to nivåer på platningen/verandaen. Et nivå nedenfor som går rundt hushjørnet og gir god tumleplass, og et nivå som er like høyt som kanten av bassenget. 4-5 trappetrinn mellom nivåene, gjerde så ingen faller og slår seg, og en aldri så liten mobil kjøl til å ha forfriskninger i ved badekanten. :)

Kristin 2. juni 2009 kl. 10:01  

Ikke noe dumt forslag, takk skal du ha :))

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP