søndag 31. mai 2009

NM-kokk inviterte til grilling og fotball`trening...

Fortsatt med samme hottentott som i går sitter jeg i sola og leser bok. Aldri blir jeg ferdig med den boka. Den er fin, men det blir jo så varmt å sitte rolig. Må liksom finne på noe. I hvert fall gå inn på kjøkkenet og drikke litt med jevne mellomrom. Sjekke mailen. Facebook. Det kunne jo hende det skjedde noe, tenk om jeg ikke fikk det med meg?

Elise står på verandaen. "Det er pappa i telefonen". Om vi vil komme til Nittedal på grilling? Ja, hmmm, det var denne boka da, og sola og alt, ikke ser jeg særlig presentabel ut heller, hottentott og alt. Tid til en dusj har vi ikke så vi hiver oss i bilen og drar til Nittedal. Hottentott får være hottentott.

Der er alle sammen. Gro Anita, Ståle, Stig og Jørgen. Knut Erik, Siri og Ingrid Linnea. Knut Erik er forøvrig han som ble drukket ut i går og skuffelsen var stor over at han ikke var mørkebrun. Det var visst ikke mulig å få til det. Der var også Alv Bjarne og Lene. Og Per Aksel selvfølgelig.



Gutta var nok litt slække i formen men det hører med. Lettelsen var stor når de fant ut at det ikke (!!) ble innebandy i kveld.

Takk for kjempehyggelig invitasjon "på sparket". Grillmaten smakte utrolig godt, men så er jo også Gro Anita mester i grilling. Fikk faktisk 4.plass i NM med sine spare-ribs. Nam!! Superkokk!

Fikk hatt vannkrig og jeg fikk sparka fotball med Jørgen. Det var slitsomt og jeg fant ut at kondis har jeg ikke lenger....men et par finter fikk jeg til. Har ikke glemt alle gamle kunster.

Her må det trening til, en dag....hvis jeg orker...


4 kommentarer:

Veronica 31. mai 2009 kl. 20:29  

sv: Disse bikiniene finner du her http://www.kiniki.com/shop/section.php?xSec=17.

Kristin 31. mai 2009 kl. 20:29  

Ok, takk skal du ha. Da skal jeg sjekke ut den siden :)

♥ Stines hverdag 1. juni 2009 kl. 11:40  

Takk for koselig kommentar!
På grilling hos en mesterkokk, -ja det høres absolutt greit ut :)
Kjenner til det der med den kondisen... den er plutselig blitt borte her også. Noe som går?

Kristin 1. juni 2009 kl. 11:48  

Tror det, nesten som en forkjølelse :)) hehe....

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP