lørdag 30. mai 2009

Brun, blid, tarmskyll og annet gørr...

Nå får det være nok sol for i dag. Skyggen på terrasse nr 2 fristet mer enn ytterligere timer i sola. Ikke misforstå, jeg klager ikke, har bare fått nok for i dag. I og med at jeg sto opp så grusomt tidlig har jeg fått mange timer i friluft. Elise kom tassende opp rundt 9.30, makan til syvsover! Omtrent da jeg pleier å stå opp det...

Tok meg en tur på butikken og handlet vogna full av grillmat, brus og annet digg før jeg slang kroppen ned i sola og fant fram boka.

"Kan vi dra på stallen?? Det er så fint vær og jeg vil ta bilder....?"

Elise så på meg med store øyne. Vi dro opp...

Tjukke`magen har allerede begynt å ta form på hesta, utrolig hvor fort de blir feite. Men, så hørte jeg og på butikken av ei som bor på gården at hesta har spist i hele natt. Antakelig la de seg ikke ned før rundt kl 9.00. At de greier. Fristelsen er vel for stor når beina er planta i matfatet.

Vi fikk tømt presenningen over badebassenget for vann også. Tok litt tid, men da vi endelig fikk den av kunne vi konstatere at det så skikkelig guffent ut oppi der. Tror jeg så en fisk som svømte der og men det er kanskje bare noe jeg tror. Håper det.

Det trengs et hengerlass med klor før jeg tar det i bruk. Elise derimot var oppi. Etter første bad ble det mange på rappen. Var ikke så farlig med disse vann`fluene og gørra nedi der. Ikke når sola varmet som verst.

Halvdelen min er på utdrikningslaget til broren sin. Kan si det nå for jeg tviler sterkt på at noen av disse sitter og leser bloggen min.
Det jeg vet er at han skulle få hoppe i fallskjerm aller først. Deretter skulle turen gå for å få en aldri så liten rens, altså en tarmskylling. Når det var utført skulle han få "tan", altså brunfarge. Jeg smiler litt mens jeg tenker at de får han skikkelig brun, og da mener jeg skikkelig brun, hehe. Ikke sånn "fin" brun, men sånn unormalt brun liksom. Skjønner?

Jeg får en litt atal følelse i kroppen når jeg hører ordet tarmskylling. Om det er noen der ute som har gjort det kunne det være fristende å be om en kommentar :)

0 kommentarer:

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP