fredag 8. mai 2009

Mandager og fredager og helg igjen.....

Uka flyr!

Har sagt det før og sier det igjen. Det er mandag, det er fredag, og så er det helg igjen. Før jeg vet ordet av det må "gubben" montere trappeheis så jeg med mine skrøpelige bein kommer meg opp og ned i huset....loftet blir en utfordring. Han får kaste meg opp. Hvis han fortsatt har sterke armer da.


Denne uka har vært fin. Har farta rundt i bilen som vanlig og hatt mange hyggelige møter. På ettermiddagen var det som alltid stallen og været har vært herlig denne uka. Sola varmer og jentene rir i T-skjorte, sommeren er på vei.

Nå er det helg og drittværet har meldt sin ankomst. Det får være, har mange gode bøker jeg kan lese.

Tidligere i uka hentet jeg 8 dvd`er med gamle videoklipp som jeg ikke har sett siden tidenes morgen. Det var Elise som spedbarn, ferieturer til Danmark, Elise`s første ridekurs på Berg som 5-åring og så mye, mye mer. Utrolig gøy, og jammen på tide. Det var nesten så det var grodd mose på de gamle kassettene. Fant - og fikk fremkalt - 3 gamle engangskameraer også. Elise har tatt bilder hjemme og på ferie. Utallige bilder av kosedyr oppstilt i de utroligste positurer, noen halve hoder og litt gress.

I morgen trekker vi med oss henger og henter den nye sofaen vi har kjøpt. Skal bli godt å få hivd ut hjørnesofaen. Den er god å sitte i, men stygg. Katter, barnefingre og søling av kosemat i helga har satt sitt preg på den og det er på tide å si farvel. Det blir i morgen.

Som noen av dere sikkert legger merke til har bloggen min fått nytt design. Håper dere liker den og svar gjerne på spørsmålet som er stilt vedr hva dere synes er mest gøy å lese om. Det kan gi meg noen hint til hvordan jeg kan gjøre bloggen min enda bedre.


Ha en strålende helg alle sammen, sola kommer i morgen, det er jeg helt sikker på...


0 kommentarer:

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP