torsdag 21. mai 2009

Sol, regn og vepsebol

Våknet til heller grått vær i morges, ingen sol på himmelen slik jeg hadde håpet.

Jeg startet dagen med å ta på meg bikinioverdelen, tok boka under armen, tittet ut gjennom døra, skuffet. Skikkelig skuffet.

Hvor er sola? Ikke her i hvert fall.... Men den kom! Jeg fikk mange timer i sola, i stolen, med boka, og varmen, og kosen.
De rosa vepsebolene smakte godt også, alle 15.




Nå er planen å dra på stallen slik at Elise får trent mer galopp med Zorro på jordene på Berg. Gjorde det i går og for første gang bukket han ikke i galopp på vei opp gressletta. Elise var storfornøyd, og Zorro er verdens beste venn.



Det bøtter ned, det lyner og det tordner. Zorro er sikkert litt småredd der han står. Stakkar!
Vi skal hente han inn etterpå, men håpet er fortsatt at dette bare "flyr forbi fortere enn flint", vi kan ha flaks i dag og.


Titter ut. Godt å sitte inne foran pc`n og se på at det regner. Er ikke våt. Er ikke kald.

Min bedre halvdel er både våt og kald.

Han står ute og monterer støymatter i bilen sin. Den bråker som et uvær og noe måtte gjøres. Støymatter! Alt som opprinnelig sto i bilen er utenfor bilen. Det regner bikkjer.

Været var en strek i regninga...

0 kommentarer:

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP