tirsdag 12. mai 2009

I dag er en god dag...

En god dag er blant annet en dag når man lærer noe nytt. Det er i hvert fall min personlige mening. Den dagen man føler man kan alt må være en veldig kjedelig dag.


I dag har jeg vært på kurs etter jobb. Lærte mer om fallsikring som er et av produktene jeg selger på jobben. Har ikke linen en gul trekant tåler den antakelig ikke et fall over kant. Den er i hvert fall ikke testet for det, så jeg ville ikke tatt sjansen.

Har sett testen hvor linen regelrett skjæres over som en kniv når den treffer kanten.....

Og, stram for guds skyld stroppene rundt bena godt, maks en håndflate skal komme mellom selen og låret. Så skrekkbilder av noen som ikke hadde festet selen godt nok rundt lårene da uhellet først var ute, det så på ingen måte pent ut.

Ikke test ut dette!


Da jeg kom hjem fra kurset var Elise og Per Aksel dratt på stallen. Utenfor døra sto mange planter som ropte til meg, de ville plantes, de ville plantes med en gang. Så da skiftet jeg og satte i gang. Det ble veldig fint. Nå er tønnene ved innkjørselen fyllt opp med røde, hvite og blå blomster, og flere stauder er satt opp rundt terrassen.

Så da er det bare å vente på frostnettene slik at alle plantene dør.

Har prøvd å plante ut før 17 mai før. Flere ganger. Det er mange blomster som har tatt tidlig kvelden her i Sørum, men jeg gir ikke opp! I år kommer det ikke flere frostnetter...håper jeg...


Flere enn meg som har tatt sjansen på å plante ute??

0 kommentarer:

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP