lørdag 30. mai 2009

Klar med hottentott både oppå og bak...


Jeg er et utpreget B-menneske. Kommer meg så godt som aldri i seng "i tide" om kvelden, og vil helst sove lenge om morgenen.

I dag er unntaket. Klokka er faktisk ikke mer enn litt over halv ni, og jeg sitter og blogger, nesten en umulighet. Ikke nok med det, jeg var oppe - og hoppet - kl 07.00.

Eneste grunn til det er at halvdelen min sto opp 06.45 i morges. Han skal på utdrikningslag i dag, skriver ikke mye om det nå i tilfelle "noen" skulle finne på å lese bloggen min på morgenkvisten. Det kan dere få vite mer om senere i dag....hehe....!

For å komme til poenget sa halvdelen min når vi la oss i går at det hadde jo vært veldig kos om jeg kunne stå opp og ta en kaffe & røyk med han før han drar...særlig....han smilte da han sa det, han kjenner jo meg...
Det var selvfølgelig helt uaktuelt i går kveld, men så våknet jeg da....hørte han romsterte oppe....smilte litt mens jeg tenkte at dette vil han aldri tro....


Han trodde det knapt når jeg kom opp med hottentott på hodet.
"Jeg skal hente kaffe til deg jeg", sa han med et aldri så lite smil. Jeg så nok grisetrøtt ut der jeg sto med morgenkåpe og hottentott....men fikk kaffe, og røyk, og lys våken er jeg.

Ingen grunn til å legge meg igjen nå.


Nå tar jeg meg en kaffe til mens jeg nyter sola her ute. Digg med trådløst så kan jeg sitte akkurat hvor jeg vil og være på nett samtidig.... Avhengig? En smule kanskje.....

Flere morgenfugler der ute?

2 kommentarer:

Ragna 30. mai 2009 kl. 19:58  

Hei hei og takk for hyggelig kommentar. Selv er jeg morgenfugl vanligvis og trives med å stå opp tidlig. Alltid hyggelig med selskap om morgenen :-)

Kristin 30. mai 2009 kl. 20:01  

Takk det samme. Det er liksom ok når man først har stått opp. Problemet mitt er at jeg sjelden våkner før 9.00/9.30...det er jo ikke så grusomt sent da, men samboeren min våkner gjerne før 8.00....det er litt tidlig synes jeg :)

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP