torsdag 28. mai 2009

Slipp gutten fri - det er VÅR !!

Her er gutten tjora fast i strenge, stramme tøyler. Det er ikke mye han får gjort uten at jentene gir han lov til det.

Dra ut på tur, eller ut med gutta på egenhånd er uaktuelt.

Her er det jentene i huset som bestemmer. Han får kun lov til å spise når vi gir han mat. Det skjer to ganger om dagen. Han er sikkert ofte sulten, men hadde han spist alt han ville hadde han vært bælfeit. Det er ingen jenter som ønsker seg en bælfeit gutt.

Alt skjer til faste tider. Han legger seg gjerne mellom 20.oo og 21.00. Etter at han er lagt i seng ser jentene på TV. Hos han er lyset slukket, og han har fått mat. Spiser det opp fort. Sikkert mer sulten. Nå skal han sove.

Vi trener han også. Han løper. Løper mye og fort. Han har godt av litt trening.

Det kunne være fristende å si at det er samboeren min jeg snakker om, men da hadde jeg kanskje ikke hatt noen samboer lenger? :)

Zorro er gutten! Heste`gutten vår.

I dag har han sluppet fri på sommerbeite. Nå kan han endelig gå og tygge så mye gress han bare orker, til han spyr om han vil, han kommer til å bli feit, smellfeit. Hver sommer blir han det.

I dag var dagen og gjett om han skjønte det! Trippet der han sto sammen med alle venna sine, endelig, endelig skulle han få komme ned til det store matfatet. Mat overalt. Absolutt overalt.




Deilig å være fri noen måneder!

0 kommentarer:

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP