torsdag 7. mai 2009

Hvor har bikini-kroppen gjemt seg??

På veggen på jobben henger en lapp. Lappen inneholder navn. Mange navn. Mitt også. Der står det vekta vår pr januar, og vekta vi VIL ha pr juli. Mange har skrevet seg opp. Mange er flinke. Veldig flinke. Har nesten nådd målet sitt allerede nå i starten av mai. Sist jeg veide meg hadde jeg gått ned 2 kilo. 2 små kilo. Tror nesten det bare var flaks. Kanskje jeg akkurat hadde vært på do?


Jeg har notert meg at jeg har sagt jeg skal ned 6 kilo. Nå sitter jeg her da, tygger på en "seig guffe" og lurer på hvor bikini-kroppen har gjemt seg. Inni kosedressen kanskje? Tåler ikke mange grillribber her.....


Nå er det slutt! Siste uka har jeg faktisk vært flink. Jeg tenker litt over hva jeg putter i gapet. Jeg skal jo ikke være noe dårligere enn gutta på jobben, klart jeg skal greie 6 skarve kilo. Det er jo ikke no`.....må bare spise litt mindre av det som er godt, og litt mer salat. Har kutta smøret. Vet at grillsesongen er her nå, jeg elsker grillmat, spareribs og bakte poteter med uante mengder kryddersmør. Slutt! Eller, kanskje jeg skal være superflink nå sånn at jeg kan spise mengder med spareribs i sommerferien? Da er jeg jo blitt tynn som ei sylfide! Høres bra ut. Ser faktisk bikini-kroppen begynner å ta form allerede. Jepp, slutt med smør, fete sauser og annet gørr nå i et par måneders tid så sitter bikinien som bare det. Ser det for meg! (er hypnotisert av Torgrim)

Skal bli så fint så......

0 kommentarer:

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP