torsdag 14. mai 2009

Rybak gir oss feber!


Aldri har jeg hørt så mange snakke om Grand Prix som i år. De som aldri før har vurdert å sitte foran TV`n en lørdagskveld for å se dette omdiskuterte programmet går nå rundt i Rybak-feber. Sangen er på mobiltelefoner og på radio. Jeg kjenner dansefoten sprette fram når fela går.

Jeg gleder meg til lørdag. Da vinner vi, det er jeg - nesten - helt sikker på. Ingen sang i verden kan måle seg med Alexander`s "Fairytale", den sitter i hjernebarken og sparker seg vei ned til benet - når fela går.....


Semifinale i kveld. Heia - heia !
Dette må gå veien, går vi ikke videre er det ikke snakk om at jeg skal se Grand Prix på lørdag. Da blir det surving over en bolle popcorn og en leid dvd. Men det er et urealistisk scenarie, selvfølgelig går vi videre. Vi skal jo vinne! Hele Norge sier det. Det har jeg hørt. Alle har trua. Og er det noe vi nordmenn er gode på så er det å ha trua når det virkelig gjelder. Nå gjelder det.


HEIA HEIA Alexander - gi dem inn, alle sammen!
Unna vei, her kommer Norge med tidenes beste Grand Prix`låt!

0 kommentarer:

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP