tirsdag 19. mai 2009

Og på bilde er?

Jeg har fått noen henvendelser angående bildet jeg bruker i toppen av bloggen min.
Hvem er dette?

Dette er altså min oldefar og oldemor, foreldrene til "bestefar på Etterstad" som er pappa`n til mamma`n min. De er i fra Ålesund.

Fikk dette bildet av onkelen min for et halvt års tid siden og følte at det var riktig å bruke dette på bloggen min. Synes faktisk jeg kjenner meg litt igjen i min oldemor, det er et eller annet der.....litt artig, og litt rart...

Skulle gjerne funnet ut mer om familien min, bakover i tid, langt bakover. Det er utrolig hvem som er i slekt med hvem når man begynner å forske og lete.

Kanskje jeg er i slekt med deg??


0 kommentarer:

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP