fredag 15. mai 2009

Jeg følte at noen stirret på meg....

Stakkars lille Nøtte...det er ikke "bare-bare" å være ekorn. Han må finne maten sin selv. Det finnes ingen Rimi-butikker for små ekorn. Noen ganger skulle de kanskje ønske at de kunne betale med kongler på den lokale Rimi-butikken, evt. bidra med litt sang alà "Alvin og gjengen". Det hadde gjort hverdagen litt enklere, men det hadde blitt færre kongler i skogen.

Overalt er det fristelser, og Nøtte kunne ikke motstå fristelsen til å klatre inn i fuglekassa.
Det skulle han ikke ha gjort. Der ble han nemlig sittende, bom fast!

"Her om dagen følte jeg at noen stirret på meg. Da så jeg at ekornet hadde satt hodet godt fast inne i fuglekassa", sa Bjarne Haugland til VG Nett.
Ekornet er en kjenning av familien og han er ofte på besøk, han trives i skogen i Stavern.
Familien fikk reddet lille Nøtte ut av den litt atale situasjonen med hjelp av et hoggjern og en stige.


Tror lille Nøtte følte seg litt dum der han hang, med hodet på utsiden....

4 kommentarer:

Ann-Mari Andersen 15. mai 2009 kl. 23:52  

hei hei. koselg at du komenterer i min blogg. flott blogg du har:)

ønsker deg en kanonfin fredagskveld:) og ja; tvi tvi i mårra:)

PS: hagearbeid=kaloribrenner:)

Kristin 16. mai 2009 kl. 11:00  

Bare hyggelig :)), og takk det samme!
Tvi-tvi i kveld...nå skal jeg handle kosemat til i kveld!

Christine 16. mai 2009 kl. 11:19  

Stakkar Nøtte!

Kjempefin blogg du har, forresten! :)

Kristin 16. mai 2009 kl. 14:37  

Takk for den koselige kommentaren :)) Prøvde å gå inn på siden din også men fikk ikke opp noe, du har kanskje akkurat startet?
Ja, stakkar Nøtte. Men heldige Nøtte også, han ble jo satt fri, hihi :) Men så jo litt merkelig ut der han satt fast....tror kanskje han dropper fuglekasse "neste gang"....?

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP