onsdag 3. juni 2009

Utfordring!! La avkommet svare på spørsmål om deg...

Jeg fant denne hos "Foreldremanualen" og tar utfordringen på strak arm. Vår 12 år gamle datter skal altså svare på disse spørsmålene om meg, og her blir vel ikke en finger lagt i mellom vil jeg tro.....

Grøss, kjenner jeg gruer meg litt allerede. Flere som tar utfordringen?? Eneste regelen er altså at svarene må skrives ned AKKURAT slik de blir sagt, okke som!!


Hva pleier mamma alltid å si til deg?
Hallo vennen min...
Hva gjør mamma glad?
En klem...at noen tvinger henne til å hente is...hihi, sier hun....
Hva gjør mamma lei seg?
Når hun må kverke vepser selv....
Hva gjør mamma for å få deg til å le?
Forteller dumme vitser....
Hvordan var mamma da hun var barn?
Aner ikke jeg vel???
Hvor gammel er mamma?
36 eller 37..? (36 er riktig her)
Hvor høy er mamma?
150 eller mindre... (knurr, dette er feil, jeg er 162,5 cm høy!!!)
Hva liker mamma best å gjøre?
Sitte på data`n eller sole seg....eller sove....
Hva gjør mamma når du ikke er hjemme?
Danser (hihihi...hvor får hun det fra??)
Hvis mamma skulle bli berømt, hva ville hun bli berømt for?
Punk-rock!! (...mens hun ler....)
Hva er mamma veldig flink til?
Møkke boksen til Zorro, og betale stall-leie....
Hva er mamma ikke flink til?
Spille dataspill, danse, og kanskje litt ri.... (knurr!!)
Hva jobber mamma med?
Sånn derre byggeplass..... (jeg jobber som selger, selger forbruksmateriell til betongarbeider..)
Hva er mammas favoritt mat?
Enkelt, taco.... (var i hvert fall det før......)
Hva gjør deg stolt av mamma?
Når hun tør å gå oppi badebassenget....
Hvis mamma hadde vært en tegneseriefigur - hvilken ville det ha vært?
Anton i Donald Duck fordi de ligner..... (knurr igjen)
Hva liker du og mamma å gjøre sammen?
Være på stallen, bade og kaste ball...
Hva gjør deg og mamma lik?
Trynet! Jeg er som snytt ut av nesa på mora mi....
Hva gjør deg og mamma forskjellig?
Interesser på data, hvilke TV kanaler vi skal se på..
Hvor liker mamma å reise?
Varme steder og campingvogna...
Hvordan vet du at mamma elsker deg?
Hun sier det hver kveld før hun går ut døra når det er natta......

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP