mandag 22. juni 2009

Hunting HIGH, and LOW...

Den store jakten etter ny og spennende jobb er i gang. Det er mange spennende jobber der ute, og her er jeg!



Som jeg tidligere har nevnt har jeg til nå funnet 4 stillinger jeg har søkt på, i tillegg har jeg oppdatert min cv i flere internettkanaler. 4 stillinger er "ikke no`", jeg ser den, men det er en begynnelse, og det er jobber jeg virkelig kunne tenkt meg.

Jeg er i gang! Nå kan nye og spennende utfordringer hoppe fram som perler på en snor! Jeg skal søke til jeg blir grønn i maska, men i første omgang kun på de jobbene jeg virkelig har lyst på, i de firmaer jeg virkelig har lyst til å jobbe.


Det man har lyst til, det blir man god på, det er jeg sikker på!


Er du en av de som er aktivt ute og søker ny jobb? Rammet av finanskrisen du også? Kanskje vi skal dele noen erfaringer?

2 kommentarer:

Anonym,  23. juni 2009 kl. 22:48  

Noen råd? Vel, det måtte være at du ALDRI må gi opp! Alltid stå på og "go for it"!
Under intervju er det "bare" å smile, le litt og selvfølgelig svare ærlig og korrekt på spørsmål. Helst bør du også ha noen spørsmål å stille til dem; det viser at du er interresert og har "etterforsket" firmaet litt.
Og: VÆR DEG SELV! :o)

PS: IKKE ta en røyk før du går inn til intervjuet. Røykånde blir ikke godt mottatt.

Hilsen en ex-HauC**-ansatt.

Kristin 23. juni 2009 kl. 23:17  

Gode råd å ta med seg :)) Takk skal du ha du mystiske ex-HauC**-ansatt..... En liten forbokstav kanskje? :))

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP