mandag 22. juni 2009

Ikke en hvilken som helst FREDAG...

Tenk - og snakk - om mulig ny jobb så skjer det!! Fikk akkurat telefon fra en av de fire jobbene jeg søkte i forrige uke.


"Kunne du ha mulighet til en samtale førstkommende fredag"?


Gjett om! Vet allerede at det er mange søkere til denne stillingen som Markedskonsulent/ Selger, nevner ikke firma foreløpig, helt med vilje. Jeg vet at det antakeligvis er mange som skal inn til intervju. Okke som!


Dette er min mulighet!


Jeg vet foreløpig ikke så mye om akkurat denne stillingen da annonsen var meget kort, men jeg gleder meg til å høre mer om den, og det er absolutt et spennende firma å jobbe i.

Så, får jeg håpe jeg greier å presentere meg selv på best mulig måte på fredag, og at jobben fortsatt virker uhyre interessant og spennende etter intervjuet!


Wish me luck!



2 kommentarer:

Kjerstin,  22. juni 2009 kl. 16:42  

Masse lykke til!!!!!!!!!

Kristin 22. juni 2009 kl. 17:47  

Tusen takk Kjerstin :))

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP