onsdag 17. juni 2009

En liten stjerne eller tre? Eller, 56?

En liten oppdatering i dag 23/6:
Da er det altså kommet for en dag, det "alle" mistenkte... ?
Jenta sovnet ikke i stolen hos tatovøren, hun ba selv om å få 56 stjerner tatovert i ansiktet og dro på seg en aldri så liten hvit løgn om at hun sovnet i stolen da "pappa" ble grisesint.
At medieoppstyret rundt dette skulle bli så stort som det ble hadde hun nok ikke ant på forhånd.
Ikke bare-bare å være tatovør, kanskje en idè å signere en aldri så liten kontrakt før man strider til verks? Da ville man muligens slippe å havne i slike situasjoner.


Hun sier:
Ifølge Kimberley hadde hun bedt om tre små stjerner like ved siden av øyet. Men under arbeidet hadde hun sovnet i stolen til tatovøren, angivelig fordi hun hadde stått grytidlig opp for å passe sin jobb som renholder. Da hun våknet var tatovøren i ferd med å tatovere nesen hennes.


Han sier:
Hun var våken hele tiden, jeg bruker ikke hypnose eller bedøvelsesmidler. Hun samtykket til tatoveringene. Problemene startet da faren hennes og hans venner fikk se tatoveringene, sier Toumaniantz.


Hvem snakker sant? Selv har jeg bitte litt problemer med å skjønne at en faktisk kan sovne når det blir utført tatoveringer i ansiktet. Det må da gjøre vondt? Men, hva vet jeg. Jeg har ingen tatoveringer.

At "pappa" ble en smule forbanna da go`jenta kom hjem med trynet fullt av stjerner skjønner jeg veldig godt. Men, hun er 18 år og bestemmer forsåvidt selv. En mening kan man allikevel ha, min mening er at dette skulle hun aldri ha gjort. Hun virker å være enig. Tatovøren har sagt han kan betale halve summen det koster å få fjernet disse, men mener bestemt at hun var "med" og til og med så seg i speilet underveis.

Uansett er det en tragedie. Om hun har sovnet eller ikke, skaden er der og den er meget godt synlig. Kanskje for alltid. Selv om tatoveringer kan fjernes med laser vil det mest sannsynlig bli merker der tatoveringene har vært. Det er 56 steder det.

Stakkars, stakkars jente...


Under ser du videoen av belgiske Kimberley Vlaeminck (18) med sine 56 stjernetatoveringer.
Link til VGTV`s video med norsk tale finner du her.







8 kommentarer:

Håvard 17. juni 2009 kl. 21:12  

sv; TUSEN TAKK! Det skal jeg nok, drar vekk allerede på fredag! :)

Zhivago 18. juni 2009 kl. 21:16  

rart med den jenten her. Ble vistnok ikke et problem før faren så henne :) Uansett, enkelte ting burde man ikke gjøre som tattovør på 18 gamle folk uansett om de hadde tryglet og bedt aldri så sårt.

Kristin 18. juni 2009 kl. 21:40  

Det er jeg helt enig i. En tatovør bør være såpass seriøs at han ikke tatoverer "hele ansiktet" til ei 18 år gammel jente...

Anonym,  23. juni 2009 kl. 10:09  

en ting som slo meg. jeg har akkurat tatt ny tatovering, og nå erfart at det er helt UMULIG å sovne i tatovørstolen, med mindre du har tatoveringer over hele kroppen, og er vandt til smerten.
pluss at, du er en smule dum hvis du lar en som ikke skjønner hva du sier/hvilken tatovering du skal ha tegne med blekk under huden din;)

Elisabeths Ingeborg 23. juni 2009 kl. 10:27  

Hun sa jo følgende: "- Jeg spurte om å få 56 stjerner i fjeset og elsket de først. Men da faren min så dem ble han rasende. Så jeg sa at jeg hadde sovnet og at tatovøren hadde gjort en feil, forteller hun til nederlandsk TV, ifølge den engelske avisen The Telegraph."
http://www.facebook.com/ext/share.php?sid=92674984062&h=7nKQj&u=HbvM6&ref=nf
Jeg skjønner ingenting, å gå ut i media å si to ting?

Kristin 23. juni 2009 kl. 12:16  

Antakelig fikk hun helt "hetta" når hun skjønte hvor sint faren hennes ble, hun var fornøyd fram til dag.
Umulig å tenke klart...?
Uansett er det jo synd på jenta som nå går rundt med en haug med stjerner i ansiktet....

Kristin 23. juni 2009 kl. 12:17  

...fornøyd fram til da... (ikke dag)...

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP