onsdag 3. juni 2009

Personlig tragedie på Frogner?

Det er i ettermiddag funnet to døde personer i en leilighet på Frogner i Oslo. De to døde er er en mann på 58 år og en dame på 40 år. Politiet karakteriserer dette som et mistenkelig dødsfall men de har ikke tegn på ytre skader.


Det er og stilt spørsmål ved om dette er en personlig tragedie, og at det da ikke ligger noe kriminelt bak.

Hvis det er en personlig tragedie?

Da tenker jeg på selvmord, er sikkert ikke alene om det. Jeg har tidligere blogget om selvmord fordi jeg har opplevd det i nær familie, og jeg kan bare henvise til mitt blogginnlegg i Mai, "Hvorfor gjorde du det?"

Er det dette som er tilfelle går min sterkeste medfølelse til familie og venner. Jeg håper det er lagt igjen et brev som kan gi noen svar.


Saken oppdateres kontinuerlig på VG Nett, Dagbladet og hos Nettavisen.


2 kommentarer:

Anonym,  3. juni 2009 kl. 22:15  

æresdrap eller personlig tragedie?

Anonym,  3. juni 2009 kl. 23:16  

Apropos "æresdrap". Jeg håper politiet ikke trekker en rask konklusjon bare for at ting ser opplagte ut. -Det kan være noen som ønsker at det nettopp skal se ut sånn.

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP