lørdag 6. juni 2009

Hjemme igjen...med hæla i gulvet...

Det ble "hæla i taket", "tenna i tapeten" og "i seng utpå morgenkvisten", akkurat som jeg forutså i går.

Holmsbu var et flott sted! Nesten så jeg trodde jeg hadde kommet til en sørlandsperle av de sjeldne. Bodde på Holmsbu bad og fjordhotell som lå veldig idyllisk til.
God mat og vanvittige mengder med god drikke ble inntatt på Brdr. Jensen fra kl 19.00.




Var en smule slækk i kroppen da jeg våknet rundt 07.00 i dag morges (la meg rundt 03.00, tror jeg...). Glemte å trekke for gardinene i natt og dermed var det relativt lyst på rommet da jeg våknet. Dro dyna over hodet, orket ikke stå opp og trekke for gardinene, og sovnet et par timer til. Så ble det frokost, kaffe og venting på å bli "kjørbar".

En flott kveld og natt med hyggelige kolleger som på ingen måte "spytter i glasset".

Skål til dere som fortsatt holder koken, tror det er et par av dere ennå......ikke skjønner jeg at dere orker..... :)

2 kommentarer:

124,  8. juni 2009 kl. 08:27  

Til din info, Jeg ringte nattevakta på Hotellet kl 02:34
Så du skulle komme deg til sengs.(Du trengte å hvile litt da).

Hilsen 124

Kristin 8. juni 2009 kl. 08:29  

Det var veldig snilt av deg "124", hehe. Takk skal du ha!

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP