søndag 21. juni 2009

"Engler & Demoner" og en liten oransje en...

Benny suger fortsatt i bassenget og det begynner å bli både rent og pent oppi der. Straks er alle ekle saker sugd opp og det er klart for mer bading. Deilig!! Benny er flink!

Per Aksel og jeg dro til byen i går ettermiddag. Spiste deilig middag på en spansk restaurant som lå i nærheten av Vika kino. Jeg spiste kyllingbryst med et eller annet "rart" inni, rart, men veldig godt. Per Aksel bestilte lammekoteletter og det smakte det også. Bestilte også to forskjellige typer brød til, nam!
"Engler og Demoner" var spennende, jeg har lest boka også så jeg visste en del av det som hendte, men spennende var det.
Etter kinoen tusla vi ned mot Aker Brygge og titta litt. Noen linedansere underholdt der tivoliet ble satt opp så vi ble stående og se på de. Tøft!

I dag dro vi til campingen en tur for å klippe gress. Jommen sa jeg "klippe gress". Ljå, skulle vi hatt.

Utrolig hvor høyt gress kan vokse?
Vi fikk det ned til slutt, med kantklipper, vanlig gressklipper og gode camping`naboer ble det borte. Tok litt tid, men det ble borte. Kjempedeilig å komme ned igjen. Fikk lyst til å bli der, men vi får vente til ferien. Kjøleskapet i vogna må fikses først. Må jo ha kjøleskap! Det skal bli ordna nå i juni.

Det var med glede vi så at skliene nå er på vei opp og forhåpentligvis blir klare til bruk i løpet av sommeren, helst før sommerferien. Der skal jeg være mye!! Er vel ikke voksen-forbud i sånne sklier??

Vi har også fått oss båtplass langs brygga. Bestilte i fjor og i løpet av vinteren er det laget flere båtplasser.

Den ene er vår!!

Derfor ble det lille oransje nurket med oss hjem i dag. Han skal vaskes og males hvit - hvis vi gidder -. Planen er i hvert fall å male han.
Elise er flau over å bli sett sammen med den lille oransje, hehe...kan ikke skjønne det!
Er jo så fin. Frakter oss til flytebrygga, glad i å fiske, flyter, tett, søt....helt topp liten båt!

0 kommentarer:

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP