torsdag 18. juni 2009

Straks er alt klart !!

Da har jeg fått shoppa klær til "go`jenta" nå som hun skal på rideleir. I ettermiddag fant jeg noen gensere, vokser ofte ut av alt på en gang. Mangler liksom ikke 1 genser, mangler en hel haug! Det samme gjelder bukser selvfølgelig men der passer de "nyeste" ennå.


I morgen setter hun nesa for Vormsund og årets rideleir. Zorro er allerede på plass som jeg skrev om i et tidligere blogginnlegg. Det blir spennende, de fleste kjenner hun fra før, i hvert fall halvparten av de som skal være med. Gleder seg masse. Særlig til å bade med hesta så vi får håpe de er heldige med været. Dritt med en ukes regn når man er på leir. De får danse sol`dansen.

I fjor ble det tre rideleirer, det var nok en for mye. Man trenger litt tid til å kjede seg og ikke gjøre noe når man har ferie, for å føle at man har ferie. Enig?

Det blir nok campingen for oss, hvis bare denne katta kunne komme hjem...snufs...

Har på følelsen at hun er i nærheten, med kattunger.... Så da kommer hun vel hjem snart da, med 5 små nøster tassende etter....bare hun kommer hjem så, vi skal nok finne gode hjem til de. Har gjort det før.

Har lagt ut etterlysning etter henne på Dyrehjelpen Romerike, og i dag var hun jaggu i Romerikes blad. Tydelig at de henter annonser derfra..... Jessy er kjendis!!

I morgen kjører jeg henne altså til Vormsund. Min bedre halvdel skal på båttur med jobben sin. Jeg er den heldige som får hente han i Oslo når han er full og gæærn og vil hjem :) Jeg var og invitert, men det blir litt langt for Elise å gå herfra til Vormsund, med stor bag, dyne og pute, sovepose, madrass, luftmadrass, osv, osv....

Ellers har jeg nå fått sendt ut 4 søknader på jobb. Alle er salgsjobber, og alle virket spennende og frister!! Jeg krysser fingre, tær, ribbein og hele ryggraden for at jeg kommer til intervju etter hvert.


Med litt flaks osv...








0 kommentarer:

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP