mandag 29. juni 2009

Close race! Det er nå det gjelder...

Det er altså nå det gjelder. Rettere sagt i morgen tidlig, det er da det gjelder!

Fikk akkurat telefon i fra jobben jeg har veldig lyst på, og hvor jeg har vært i 1+2 gangsintervju, begge på samme dag. På fredag som var...

Det er close race mellom 3 personer, deriblant meg. Deriblant meg!! Det er nesten litt i overkant spennende det her. Om jeg har mulighet til et tredje intervju i morgen? Gjett om!!!


Vet jeg skal prate med personer fra økonomi i morgen, personene fra salg har muligens gjort seg opp sin mening, de trenger en tredjepersons mening. Vi er 3. Tre kandidater med like store muligheter. Jeg er den ene. Om jeg ikke var nervøs forrige gang er jeg muligens det i morgen?

Jeg får tenke som jeg gjorde sist. "Jeg er kvalifisert, jeg er kvalifisert", jeg skal være ærlig og svare rett på alle spørsmål, jeg skal tenke at jeg virkelig vil ha denne jobben, jeg skal tenke at den jobben er min!!

Jeg sier som sist: Wish me luck!!




2 kommentarer:

Unknown 29. juni 2009 kl. 13:34  

Jeg wisher deg luck baby! Go get'em! Dette klarer du! Og vi heier på deg fra sidelinjen. Hvis du ser en ivrig en utenfor vinduet med pom-poms, så er det bare meg! hehe :o)

Kristin 29. juni 2009 kl. 13:36  

hehe, med poms-poms ja, mulig jeg hadde hatt litt problemer med å holde meg alvorlig da :))
Skal jo ikke være alvorlig da, men har aldri vært i 3 gangsintervju noen gang. Er superspent!!!!
Takk for at du heier!!

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP