torsdag 4. juni 2009

Avsluttet livet sammen? Eller?

Det er nå kommet frem ny informasjon om ekteparet som ble funnet døde på Frogner i Oslo i går. Det er altså en kjent 58 år gammel professor og hans 40 år gamle kinesiske kone som er funnet, de giftet seg for 3 måneder siden...

I forkant av dødsfallene har paret vært ute på en pub på Frogner. Her hadde de en utagerende krangel som medførte at mannen dro hjem mens kona fortsatte turen på byen.

Den foreløpige obduksjonsrapporten sier at paret døde av forgiftning og politiet har funnet et nesten tomt pilleglass i leiligheten uten at de automatisk knytter dette til dødsfallet. Kona har også etterlatt seg et brev stilet til sin familie, hva som står i dette brevet er uvisst.

Politiet står ovenfor to ulike scenarier: Enten var de enige om å avslutte livet sammen, eller så står vi overfor et drap og et selvdrap. Vi må ta forbehold om at vi muligens dessverre aldri finner ut av dette, sier Rohde.

Uvisshet er den mest pinefulle av alle påkjenninger.


Jeg håper for familien sin del at de finner ut av hva som er skjedd. Uvissheten er som ordtaket over forteller, det verste...



Viser også til mitt tidligere blogginnlegg i denne saken: Personlig tragedie på Frogner?

3 kommentarer:

Unknown 4. juni 2009 kl. 17:40  

Man skal vokte seg vel for hvem man gifter seg med -

Anonym,  4. juni 2009 kl. 19:44  

-Helt riktig det du sier:-Det er ikke alltid dressering blir vellykket!-Eller troll kan temmes!

Anonym,  5. juni 2009 kl. 14:30  

Mange av naboene sier de ikke forstaar dette siden paret alltid virket saa lykkelige aa smilende.

-Kan fra egen erfaring med kinesisk kjaereste si med sikkerhet at det som foregaar innenfor husets fire vegger er helt forskjellig fra livet utenfor. En kineser bruker ekstremt mye energi og omtenksomhet paa aa ikke miste ansikt.

Selv om alt kan virke i perfekt orden og alt er bra paa utsiden, saa kan dette endre seg veldig raskt med en gang en er paa tomannshaand. -Vilt temparement og og sinne for den minste lille filleting den norske mannen gjoer feil sett fra hennes staasted kan foere til skumle konsekvenser. Jeg var direkte redd noen ganger i mitt forhold. -Heldigvis kom jeg meg unna (og i sikkerhet fra) henne etter en stund.

Kulturforskjeller er ingen lett mur aa klatre over!

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP