lørdag 20. juni 2009

Benny suger, alltid...

Vi har barnefri! Unormalt stille hjemme. Ingen som sier "kan du hente en is"? Regner med at hun har det helt topp der hun er nå. I dag skulle de på tur i skogen, ligge over ute i det fri til i morgen. Bade med hestene hvis været tilsa det. Været er helt topp! De kan glede seg til badingen, og vi kan glede oss til å se bilder når de kommer hjem.


Fikk telefon kl 02.20 i natt. Det nærmet seg slutt på byturen og nå kunne jeg komme og hente. "Kunne lillebror få sitte på også"? Hadde tilfeldig møtt på en del kjente på byen i går, blant annet lillebror. Etter å ha rensa linsene for "sovegørr" satt jeg i bilen kl 02.30. Senga var sofaen i går kveld, visste telefonen ville komme.

Har akkurat satt meg i bilen og klokka er 02.35. Telefonen ringer. "Hvor er du nå"? Jeg svarer jeg akkurat har begynt å kjøre men ringer når jeg kommer til Festningstunnelen så de kan stå i nærheten av rundkjøringa på Aker Brygge. De ringer et par ganger til. "Hvor er du nå"? To smilende ansikter møter meg på Aker Brygge. Litt slørete i blikket kanskje. Begge vil fortelle hvor gøy det har vært, samtidig. Lillebror vil sitte foran. Så han kan skravle "høl i hue" på meg på vei hjem til han. Han skravler "høl i hue" på meg i 2 minutter. Da overtar halvdelen min skravlingen, og lillebror sovner. De hadde hatt det gøy!!!


I kveld har vi altså barnefri, og vi som aldri finner på noe til vanlig skal ut og spise middag og på kino. Gleder meg! Vi skal se "Engler og demoner". Hvor vi skal spise aner jeg ikke, et sted det er mat. Ikke Mc Donald`s....



Først skal Benny få suge i bassenget.
Rense-Benny kom i posten i går og han var glad da han ble hentet. Turen i kartong med postvesenet har vært en tøff opplevelse, og nå er han fri. Fri til å suge opp all gørra som ligger i bassenget vårt. Han skal få litt og slite med, men han gleder seg. Gleder seg masse. Vi gleder oss også.


Planen er å få begynt rensinga nå...etter en kaffe og en røyk, og en kaffe...hvis jeg rekker det før vi må dra...






var gaJsHost = (("https:" == document.location.protocol) ? "https://ssl." : "http://www.");

document.write(unescape("%3Cscript src='" + gaJsHost + "google-analytics.com/ga.js' type='text/javascript'%3E%3C/script%3E"));

0 kommentarer:

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP