mandag 1. juni 2009

Badet med delfiner....og hørte om flyulykken!!

Har selvfølgelig fått med meg at det er skjedd en forferdelig flyulykke, det er antatt at Air France flyet er styrtet i Atlanterhavet. 228 mennesker ombord, hvorav 3 av de nordmenn. Ingen er foreløpig funnet...ikke flyet heller....

Nettavisen melder følgende:
Det spekuleres i at ulykkesflyet kan ha blitt truffet av et lynnedslag.
- Flyet kom inn i et område med sterkt uvær, som forårsaket maskinfeil, forklarer en representant for Air France. Etter at flyet meldte fra om kraftig turbulens, mistet flyet all kontakt med radaren.

Forferdelig er ordet som kommer til meg, og foreløpig er det ikke mye informasjon. Det får meg til å tenke, et fly forsvinner ikke bare i løse luften, sånt skjer ikke. Klart det blir funnet, det er bare ikke funnet ennå....
Er ikke redd for å fly selv, men tankene kommer. Tenker på de som nå sitter og venter, håper til det motsatte er bevist...

Man håper til det ikke er håp igjen...


Så over til noe hyggeligere. I dag ble det bad, både for Elise og meg. Delfi var og med. Han fikk til og med leietau/longeringstau på "hodet" og etter at par runder var han i følge Elise mye greiere å ha med å gjøre.


Lukker øynene. Hører plaskingen fra bassenget. Hører summingen fra en humle, en bie, en veps? Forsvinner igjen. Hører noen barn som leker i nærheten, men ikke helt nært. Litt vind, det er deilig. Lukter at noen i området har fyrt opp grillen. Lukter godt. Hører latter. Allikevel en stillhet, en ro. Deilig å ligge helt i ro, i solen, og bare nyte den stillheten og roen som er rundt meg, men allikevel er alle lyder og lukter så nært.

0 kommentarer:

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP