søndag 7. juni 2009

Ikke den mest behagelige togturen...

19 år gamle Chad Vance skulle ta toget i fra Adeleide til Darwin i Australia, en veldig mange timer lang togtur. Et sted tar toget en kort pause og Chad går utenfor for å strekke litt på bena.

Han hadde dårligere tid enn han hadde regnet med. Plutselig begynner toget å kjøre og Chad løper etter, han prøver å få kontakt med noen av passasjerene slik at de kan få stoppet toget, uten hell.

På utrolig vis klarer han å klamre seg fast til trappen på siden av toget, han klarer å filme seg selv mens toget kjører i 110 km i timen. I 2 timer klamrer han seg fast før noen hører ropene hans om hjelp.

En mirakelhistorie det her, utrolig og med en lykkelig slutt!




Hans ord som uttrykkes på videoen er blant annet:


I forsøket på å komme frem til Alice Springs i tide, og ikke måtte legge meg inn på et motell eller noe sånt havnet jeg her på en j***la trapp på toget. Vel, jeg ville ha et eventyr, så her er jeg, sier Vance på opptaket.


Nå ligger jeg under toget, vel ikke under, men i trappen, som du kan se. Her er et trinn, her er mine knær og der er det et trinn til, forklarer Vance i videoen han selv filmet.

0 kommentarer:

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP