mandag 29. juni 2009

PUTTE - Mjøsas hvite svane...

Så var helga over for denne gang, og den har vært veldig varm og veldig god. Akkurat denne helga var jeg glad vi har badebasseng, der har vi bodd, hele gjengen.


Med unntak av da Putte ble malt.


Lille, gode, lille Putte. En gang oransje, nå hvit. Tror han selv synes han ble veldig fin. I hvert fall synes vi det, og Elise blir kanskje ikke så flau over å ta en tur ut med han lenger. I fjor var det flaut. Ingen hadde så stygg båt som oss. Nesten så det ikke gikk ann å ses sammen med den. Til og med bikkja fikk brekninger. Det måtte vi gjøre noe med. Det gjorde vi i helga.

Nesten som ny, hvit og fin, står den i garasjen og tørker. Mjøsas hvite svane....eller Putte som vi kaller den. Nå gjenstår kun å få tak i noen klistremerker slik at navnet er synlig for alle.

Dette kan bli en spennende uke. Svar fra jobben jeg var i intervju med skal komme i starten av denne uka. Håper, men tror ingenting. Håper veldig. Den som venter får se, jeg venter...





0 kommentarer:

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP