fredag 5. juni 2009

Party kjerring....?


I kveld blir det fest med jobben! Jeg er ikke den som er på fest oftest, blir liksom ikke til det. Er nok ganske så hjemmekjær som person, men når jeg først ER på fest er det som regel "hæla i taket" og "tenna i tapeten", og i seng sånn utpå morgenkvisten.

Full som en dupp fordi jeg tror jeg kan drikke like mye på fest i dag som jeg gjorde da jeg var 18 og på "byen hver helg"....

Tar like feil hver gang! I hvert fall nesten hver gang. Har jo selvfølgelig i bakhodet at jeg skal kjøre hjem i morgen, må prøve å ha det i bakhodet rundt midnatt også.....





Ha en fin fredagskveld, så blogger jeg nok litt i morgen, hvis jeg orker....

2 kommentarer:

Marie Messweather 5. juni 2009 kl. 16:24  

Huff!! Føler med deg. Jeg tror også at jeg fortsatt kan feste som da jeg var 18.. men vi må nok se oss feil i den konklusjonen:) Men arti, det er det!:D
Lykke til!

Kristin 6. juni 2009 kl. 19:00  

Takk for "lykke til", det gikk som det pleier også denne gangen. Men, veeeldig moro :))

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP