fredag 19. juni 2009

Borte vart`em...

Da sitter jeg her. Nesten helt alene. Bare den herlige hunden som ligger ved siden av meg og snorker. Snorker høyt. Stønner litt. Må smile for meg selv, hun er helt sikkert ute og løper etter nabo`bikkja, eller en av kattene som har beveget seg inn hit i det siste.... Santia jager alle katter vekk fra tomta, unntakene er Jessy og Gråtass. Disse rører hun ikke. Tør ikke.


Per Aksel er kjørt til togstasjonen for å dra på båttur med jobben sin i drittværet. Vel, det er, har vært, drittvær her. Håper det ble bra i Oslo etter hvert. Nå hører jeg ikke fra han før det er "slutt i byen", enten slutt på servering eller slutt i knollen. Når han vil hjem skal han ringe.



Så kjørte jeg altså Elise til Vormsund for å være på rideleir. Utrolig koselig sted, og hesta gikk og tygde på greiner og stein da vi kom, det var nok snart mattid. I morgen drar de ut i skogen med alle hesta og ligger ute natt til søndag. Det blir nok en spennende opplevelse.
(Her kan du se tidligere blogginnlegg vedr leiren: Straks er alt klart og Nytt gress, nye muligheter.)


Det var ikke lenge jeg fikk være der. Nå skulle de ha foreldrefri. Skjønner dem godt.





Ikke minst rekker vi å savne dem, og de å savne oss - hvis de innrømmer det da....

Kos dere alle sammen, vi ses neste uke :)


0 kommentarer:

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

Back to TOP