mandag 3. august 2009

PIN og PUK og sånn...




I`m back!! Takket være et klønete forsøk på å taste inn pin-koden på det mobile bredbåndet slapp jeg å blogge noe som helst i ferien. Fikk da selvfølgelig beskjed om å taste puk-kode isteden og den hadde jeg ikke. Det hører med til historien at jobben rett før ferien byttet teleoperatør...om det er noen unnskyldning? Akk, akk, nå er jeg i gang igjen stakkars dere...!

Ferien er altså over for denne gang. 4 uker med øsende regn og kalde kropper. Litt overdriv kanskje, men jeg var vel i overkant optimistisk da jeg pakket et hav av shortser, t-skjorter og sololje og ga minimalt med plass til de tykke klærne før vi dro på campingen i år.

Heldigvis måtte halvdelen min hjemom etter en uke og med seg på returen var det jakker. Deilig! Det er selvfølgelig bare jeg som er en elendig pakker, jeg tenker ferie og ser sol. Ser på ingen måte regn. Bare sol. Halvdelen min og go`jenta hadde med seg mer enn nok klær, også tykke klær....

Fikk godt med muskler i overarmen av å sveive parasollen opp og igjen etterhvert som regnet kom, og dro, og kom igjen, og dro. Merkelig vær, men litt sol daglig hadde vi faktisk. Det hjelper på humøret i en campingvogn. Det gode ferske brødet de selger på plassen gjorde også sitt til at kiloene jeg greide å bli kvitt før ferien fort la seg på igjen. Det er jeg veldig glad for. Liten valk her og der er bare bra, kan jo ikke se ut som et beinrangel i all evighet heller.


Etter 14 dager pakket vi sammen. Værmeldingen lyste sky og regn hele uka som skulle komme, og da ville vi heller være hjemme. Her ble været faktisk ganske greit og vi fikk både bada og sola oss litt. Ikke minst fikk go`jenta sett pc`n igjen, det var nære på sterke abstinenser mot slutten av uke to.
Litt besøk har det også blitt. Vi fikk feiret svigermors 60 årsdag i Nittedal, vi dro en hel gjeng til Tusenfryd og med Siri og Ingrid Linea dro vi for å finne brudepikekjoler til jentene. Så nydelige :)





Vi har i hvert fall fått slappet ordentlig av. Den flotte nyheten om ny jobb rett før ferien gjorde at ferien ble "ferie", ikke "søke-jobb-i-ferien-ferie". Det var det jeg hadde planlagt. Isteden kunne jeg altså bare slappe av, lese bøker, bade, grille, åpne facebook på mobilen, spille nintendo ds, ahhhh, så herlig!


Jeg håper dere alle har hatt en flott ferie og har fått gjort alt dere har hatt lyst til.
For min del blir det 3 uker til i dagens jobb før jeg starter med noe helt nytt. Gleder meg!!


0 kommentarer:

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP