fredag 21. august 2009

Veiskille...

Da var dagen her. Min siste ordentlige arbeidsdag i nåværende jobb. Skal innom jobben og levere bil etc mandag, men i dag er siste dagen jeg sitter inne og svarer telefoner og legger i ordre.



Starter i ny jobb på tirsdag og gru-gleder meg masse til det. Håper å få muligheten til å jobbe litt mot bygg- og anleggsbransjen også i denne jobben, det er den bransjen jeg kjenner. Har vært i bransjen siden april 2000 så det begynner å bli noen år.

Bransjen jeg nå starter i er innen gjenvinning og avfallshåndtering og dette er en uhyre spennende bransje som jeg gleder meg til å bli kjent med. Lære alt om. Forhåpentligvis bli god i! Jeg gleder meg! 14 dagers opplæringsplan er mottatt og nå er snart dagen her. Dagen jeg har ventet på...


Jeg gleder meg og masse til at go`jenta skal komme hjem i ettermiddag, skal hente henne på skolen. Håper hun har hatt det bra selv om lista for å innrømme det kanskje er noe høy? Hun var ikke veldig positiv rett før hun dro, kajakk var skummelt, måtte hun virkelig være med på det? Hun har nok hatt det bra, og er hun i det positive, snakkesalige hjørnet kan vi kanskje få høre hvordan hun har hatt det. Er vi heldige får vi se noen bilder. De hun vil vise fram.


Det er merkbart når hun er borte. Vi har selvfølgelig kosa oss hjemme, men det er roligere enn normalt. Ingen å smøre kveldsmat til, ingen å bre dyna rundt. Kan jo smøre kveldsmat og bre dyna over gubben, men det blir ikke helt det samme.

Det er fræddan, det er helg!
GOD HELG!!

0 kommentarer:

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP