fredag 7. august 2009

Hvor store kan hybelkaniner bli?

11/8: Jeg lovet dere i dette innlegget en link til Santia med dykkebriller :) Trykk HER for å se de herlige bildene...



Hjem fra jobb i går og sola skinte. Ikke snakk om å lage noe middag her før et bad og noen minutter i sola var unnagjort.

Elsker sol! Elsker å bade! Elsker å slappe av.

Det var ingen protester hjemme. Elise hadde allerede besøk av ei venninne og befant seg oppi bassenget med dykkemasken godt plassert. Ser litt ut som Donald når den er på, en søt Donald.

Verdens herligste hårdott av en hund lå plantet i skyggen. Hun hadde allerede vært fotomodell og Elise viste herlige bilder av Santia med dykkebriller. Blinkskudd. Har foreslått å sende inn til Se&Hør om vi finner på en artig kommentar. Skulle gjerne ha vist de her men får sette en link til Elise sin hjemmeside når hun har fått kopiert inn bildene fra kameraet sitt.

I dag er det fredag. Ukens beste dag? Det er spådd sol ut helgen og jeg håper det stemmer. Er solhungrig, må bli kvitt gjellene som har kommet etter alt regnet i ferien, sol er bra.

I går kveld satt vi og småpratet litt om vi kanskje skulle ta en tur på campingen i helga. Kanskje, tror nok allikevel vi blir hjemme - i bassenget. Han nevnte kjekt at det var bedre å være der, så slapp vi å være hjemme og vaske huset i helgen. SÆRLIG!! Ingen klarer å sette en vaskeklut i hånda mi om sola skinner. Hybelkaninene kan bli store som bikkjer uten at jeg bryr meg! Lar jeg de bli store nok kan det jo hende de går ut av seg selv, så er problemet løst. Kjekt!

Husarbeid er ikke min sterkeste side. Synes det er møkk kjedelig å vaske hus. Prøvde oss med vaskehjelp en periode, men da måtte vi jo rydde før hun kom. Slitsomt.
Høres ut som det er ei rønne jeg bor i, er ikke så ille. Men, vi får ofte ikke ut fingern før vi vet det er besøk på gang. Da leker vi "svigermor kommer" og flyr rundt med filler og kost, bøtter og spann. Da blir det rent. Støvsuge må vi gjøre hele tida, ellers hadde alle bikkjehårene formert seg og blitt til mange Golden Retrievere på få dager, hår overalt.

Ønsker dere alle en solfylt, deilig helg. Nyt den! Det skal jeg...

0 kommentarer:

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP