tirsdag 25. august 2009

En søppelbøtte full av utfordringer!



Jeg vurderte buss. Jeg vurderte i veldig liten grad sykkel. Jeg vurderte ikke "beina". Det ble taxi til jobb i dag!

Første dag i ny jobb er fullført! Veldig spent og med hauger av sommerfugler i magen dro jeg avgårde til Ausenfjellet i morges. 14 dagers opplæring er i gang og jeg er enda mer tent nå enn tidligere, hvis det er mulig da....

Jeg har fått hilst på mange hyggelige mennesker, hvorav jeg husker noen av navnene, resten får komme etter hvert. Har fått sett litt av anlegget og gleder meg til å lære mer om ALT! Gjenvinning og resirkulering er utrolig spennende, noe forteller meg at jeg også etter mange år daglig kan lære nye ting. Dette blir spennende!

Atmosfæren i veggene var positiv, latteren satt løst og alle ønsket meg velkommen i gjengen. Jeg kunne ikke fått en bedre velkomst og gleder meg allerede til i morgen. Blir hentet av min nærmeste overordnede og i løpet av morgendagen henter vi leiebil.



Hodet mitt inneholder kun "ny jobb" i dag, kanskje ikke så rart, men kanskje litt kjedelig for dere lesere?
Dere får ha meg unnskyldt....i hvert fall i dag......

2 kommentarer:

Unknown 25. august 2009 kl. 20:04  

Gratulerer så mykje mæ ny jobb Kristin. Håpa at du kjæm te å trives dær. Løkka te :-)
Store klæmma fra Karina (ho dær norlænningen på bakketun)

Kristin 25. august 2009 kl. 20:08  

Tusen, tusen takk Karina :))) Jeg er så glad for at jeg har fått denne jobben, tror ikke jeg kunne vært mer heldig.

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP