mandag 17. august 2009

Vel avgårde...


Da var bussturen mot Bolærne i gang. Skoleåret starter med leirskole og det var en spent gjeng som entret bussen i morges. Men, "VIF buss"? Midt i "Lillestrøm-land"? Det kom noen kommentarer, tror ikke go`jenta mi brydde seg særlig, hun er ikke spesielt fotball interessert. Ikke interessert i det hele tatt faktisk, men VIF? Ja, ja, bussen får de nok fram. Jeg er sikker på at de får en flott uke med massevis av aktiviteter.

Mobiltelefon og PC er selvfølgelig strengt forbudt så jeg får smøre meg med tålmodighet mens jeg forhåpentligvis får litt referat til fredag. Kanskje jeg også får sett noen bilder hvis jeg er heldig.

Leirskole ja, hmmm, det var da jeg ble "lurt" til å være med på klespoker med gutta i klassen. Det har satt sine spor, dype fæle spor, jeg tapte selvfølgelig. Ble lurt trill rundt av alle, men det skjønte jeg ikke selv, jeg kunne ikke poker....


Helga har altså gått fort. Pakking til leirskole og tur på stallen i går. Prøvde Zorro sitt gamle bitt i går bare for å sjekke, umulig å få han på tøylen så det ble fort byttet ut til et sterkere.
Elise har meldt på gullet på utstilling så hun fikk hjelp av Ida i går som viste hvordan hun skulle gå, og hvordan han skulle stå. Tror kanskje vi skal øve litt mer på det. Men, han er jo lekkerbisken da. Han kommer til å smelte dommernes hjerter, selv om han er en smule feit akkurat nå. God og feit! Akkurat sånn man skal være når man har tygd gress en hel sommer.


Ønsker dere en fin-fin uke.


Jeg kan nå synge SingStar for fulle mugger, spise masse godteri, løpe nesten naken rundt i huset med kokosnøtt-bikinien min og gubben, han kan ta på pingvin-kostymet sitt, dette kan bli veldig moro......eller?

2 kommentarer:

Kjerstin 17. august 2009 kl. 15:36  

Hørtes da spennende ut med de "aleneaktivitetene". Men pingvindrakt??????
Marit ringte meg i stad. De kommer visst hjem tidligere på fredag. Heldigvis for meg. Kan roe ned litt da med tanke på flytider.
Ha en fin "aleneuke";-)))

Kristin 18. august 2009 kl. 07:22  

Hehe, du synes vel du ser det?? Festlig!

Det passet jo bra med tidligere tidspunkt, vet jo at det ville blitt litt stress for dere!!

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP