fredag 14. august 2009

Som skutt ut av rompa på en kanin...

Har alle tatt feriedag i dag? Ingen kø på veien? Ingen som har kræsja og skapt problemer i morgentrafikken?

Som skutt ut av rompa på en kanin var jeg på jobben før jeg rakk å si kaninbæsj i dag. Utrolig deilig, la oss alle håpe det blir like greit å kjøre hjem fra jobb litt senere i dag. Denne uka har jeg brukt mellom 1,5 til 2 timer hjem hver dag, i kø. Det har vært biler som står her og biler som står der, det har vært dulting her og kræsjing der.....
Men, det kunne vært verre! Det kunne vært jeg som hadde stått, jeg som hadde dulta eller jeg som hadde kræsja.

Takk og pris at det ikke har vært det! Og, i dag er det fræddan, deilige velkomne fræddan!

Blir litt spennende utpå dagen i dag også. Som noen av dere vet har Jessy`snuppen vår vært borte i altfor lang tid og jeg føler jeg har prøvd det meste når det gjelder å finne henne. Lapper både her og der er hengt opp og jeg har lokket og ropt som budeia på kua. Bare at når det gjelder å lete etter en katt er det litt som å lete etter nåla i høystakken. Kuer er lettere å se. Håpløst å gå og lete etter en katt...

Tilfeldig har jeg kommet over personer som driver med dyretolkning. Dette dreier seg om personer som klarer å kommunisere med dyr, som gir dyret en stemme. Var i utgangspunktet ganske skeptisk til dette, prate med dyr liksom, men på et nettsted som heter Sigra fant jeg ulike referanser fra personer som hadde benyttet seg av dyretolkning. Det de fortalte gjorde meg overbevist om at dette er noe noen faktisk kan. Jeg kan det ikke. Pratet med ei som jeg føler er dyktig i det hun driver med, hun fortalte meg ting hun ikke kunne ha visst om hun ikke hadde evnene. Veldig spennende det her. Vil ikke si så mye ennå men gleder meg til å få en telefon senere i dag.

Om det er noen av dere kjære lesere som har vært i kontakt med en dyretolk hadde det vært veldig spennende å få høre litt om deres erfaringer. Legg veldig gjerne inn en kommentar :)

For de av dere som er nysgjerrige kan det leses mer om emnet på for eksempel nettstedet Sigra.

1 kommentarer:

Kristin 14. august 2009 kl. 18:26  

...gikk ikke like greit hjem som i dag morges....2 "kræsjer", uff, at folk ikke kan holde avstand....

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP