torsdag 5. februar 2009

Ute av kontroll

Uke 7:
Møte i Lørenskog mandag. Nyttårsball torsdag. Tannlegetime før møte i Lørenskog, kl 10:00. Salgsmøte fredag. Husk å ringe tante og gratulere med dagen onsdag. Se på nytt prosjekt i Hamar samme dag som møte i Lillehammer. Må innom HK i løpet av uka for å hente varene som skal til Gardermoen. Møte i Lillehammer er onsdag. Doffen på Gardermoen må ha varene før tirsdag. Hente varene på HK mandag. Etter tannlegetimen, etter møte i Lørenskog. Hente varene på ettermiddagen. Bake kake onsdag til nyttårsballet torsdag. Sjekk ut nytt prosjekt i Kongsvinger på torsdag. Husk å ta med kaka til nyttårsballet som starter kl 17.00.

Godt vi har a-plan, mobiltelefon, outlook og gule lapper! Eneste måte å huske hvem, hva og hvor!

Jeg lagrer og noterer overalt. Jeg er en racer til å notere i mobiltelefonens kalender, legger det inn i a-planen også, bare for å være sikker. I outlook setter vi noen røde oppfølgingsfaner, bare for å være sikker. I bilen ligger de gule post-it lappene med beskjeder.
Det piper og uler i telefonen om avtaler og huskelister. Jeg vet om alle for jeg har sjekket a-planen. Før jeg går til bilen for å kaste de gule post-it lappene logger jeg meg på outlook og krysser ut de røde fanene. Jobben er gjort. Opptil flere ganger.


Hva gjorde de i gamle dager? Lagret alt i knotten?

0 kommentarer:

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP