søndag 8. februar 2009

Snø-guden går berserk!!


Alle vi som bor på østlandet vet hva snø er. Vi vet hva 40cm snø er også, det er det som har kommet i løpet av de to siste dagene i Sørum.
Jeg elsker snø! Jeg synes det er gøy å lage engler og snøhuler. Det er ikke like gøy å måke vekk snø men det hører med det også. De to siste dagene har det blitt mest måking, ikke så mye engler og snøhuler.
Katta vår vil ikke være med ut, det er fordi hun blir borte....hunden vår er litt høyere og har hodet over snøen.....hun er med ut.
Ute og måker, kjenner jeg blir god og svett, litt deilig også, kan jo se på det som trening? Litt sånn konstant trening da. Når man endelig har måkt hele plassen og snur på hue så er det blitt nedsnødd igjen. Da er det bare å starte på nytt....

Det er mye klaging på brøytemannskapene. Hvor er de? Har de ikke tenkt å komme? Vi snør ned!

Jeg velger å gi en stor rose til alle dere som har vært ute og brøytet snø de siste par dagene, dere gjør en kjempejobb!

Hva skulle vi vel ha gjort uten dere, måkt alle veier med spade? Det går jo ikke......







0 kommentarer:

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP