torsdag 19. februar 2009

Heia Alexander!

Det er lenge siden jeg har fulgt med på Grand Prix. I hvert fall er det lenge siden jeg har SETT på Grand Prix.

I år er unntaket kommet.

Tidligere år har jeg hørt på, gjespet, må jo liksom ha det med meg, men er ikke engasjert.
I år er unntaket kommet.

Da Alexander Rybakk entret scenen og sang "Fairytale" skjedde det noe. Den sangen gikk rett i hjertet mitt, jeg simpelten elsker den sangen. Han er fantastisk til å synge og sjarmerende for både 10`åringer og 80`åringer.

Nå gleder jeg meg til lørdag og forventer at han er Norge sitt bidrag i den internasjonale finalen. I år har vi nemlig mulighet til å vinne. Hvis Alexander er den som går videre fra Norge vel å merke.

Jeg sier "Heia Alexander" og nynner videre på "Fairytale".......

2 kommentarer:

Anonym,  20. februar 2009 kl. 23:26  

Er helt enig med deg. Dette er kjempebra!!!!

Kristin 20. februar 2009 kl. 23:35  

Mmm! Vi får krysse fingrene i morgen og håpe det går den rette veien :))

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP