lørdag 7. februar 2009

Speil, speil på veggen der, hvem er styggest i landet her....

Det er morgen. Jeg ser ut som et lykketroll. Håret står rett ut til alle kanter og jeg har sovemerker i ansiktet. Sparkelmassen, også kalt sminken, har jeg ikke fått på ennå.

Bare den kommer på ser jeg i hvert fall litt mer våken ut.

Jeg hiver hue inn i dusjen og skyller håret for å få vekk lykketroll`sveisen. Kliner inn litt skum og det såkalte limet jeg bruker som spray. Nå sitter det! På med sparkel`n, og vips ser jeg såpass ut at jeg kan bevege meg ute blant folk. Takk og pris for at jeg er jente, da har jeg lov til å rette opp litt.....

Hadde jeg tatt en liten kosetur til New York for å hilse på den hyggelige plastiske kirurgen Dr. Lorenc tror jeg selvtilliten min ville fått seg en kraftig knekk.
På forhånd ville jeg kanskje ha tenkt at han ville rette opp dette:

  • skeivt øyenbryn på venstre side
  • flekker i ansiktet etter ungdommens kamp mot kviser
  • litt dårlig utforma overleppe
  • mellomrom mellom fortenna

Etter å ha lest artikkelen om Monica Øien`s tur "over there" , i forbindelse med tv programmet "Gudene vet", er jeg overbevist om at listen min ville ha blitt vesentlig lenger. Dr. Larenc hadde mange tips og ideèr om hvordan hun skulle få et pent ansikt.

Monica - du er pen som du er!!

Jeg kan skjønne at folk lar seg overbevise om å gjøre alt mulig for å se så pene ut som mulige, særlig når du sitter og får dommen av en ekspert på kirurgi.....spørsmålet er bare om man noen gang blir fornøyd, eller om det alltid er noe nytt som bør fikses på?

Jeg velger å tro det siste....

0 kommentarer:

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP