søndag 22. mars 2009

Nyter helga....

I dag er det blitt søndag, jeg lurer ofte på hvor uka blir av, men like ofte på hvor helga blir av.... Dagene går jo så fort.

I går dro Elise og jeg til Tveita hvor vi møtte mamma på Tveita senteret. Fikk shoppa litt klær og kjente jeg ble i virkelig godt humør. Utrolig hvor deilig det er å kjøpe seg litt klær, spise litt god lunsj, kose seg med de som betyr mest i livet mitt. Da skulle jo selvfølgelig min kjære ha vært med også, men shopping er ikke det han setter høyest :)

Det ble listing i stua istedenfor på han. Og noen timer helt alene på en lørdag, sikkert ikke å forakte det heller. Vi fikk filt ny nøkkel til han med LSK logo da, så han ble fornøyd når vi kom hjem. Han fikk en nøkkel, og vi hadde med oss et hav av poser.....ja,ja...... Elise har jo nettopp hatt bursdag og penger sto på ønskelisten. I går fikk hun kjøpt seg web-kamera som lenge har stått på ønskelisten og Zorro fikk nytt teppe til å ha under salen. Det er ikke ofte jeg ser Elise fly som en "jo-jo" gjennom klesstativene på jakt etter gensere og bukser, men det gjorde hun i går. Mamma fant seg en shorts til sommeren, men kjøpte den ikke, må tenke litt først :) Det var i hvert fall en ordentlig koselig dag.

I dag skal vi avgårde med noen gode naboer og bowle på Metro.
Gleder meg masse. Har ikke bowlet siden jeg gikk på Wang på starten av 90-tallet. Midttime betød bowling. Det er lenge siden nå. Håper ikke kula går i renna hele tiden, hadde jo vært moro å fått ned noen av kjeglene..... Gøy blir det uansett!

Nyhetsbildet i uken som har gått har vært preget av Amstetten`s store sønn, Fritzl. Utrolig at en mann kan være så ond. Utrolig at ingen har visst noe. Skjønner det ikke, men glad han nå sitter inne bak lås & slå, måtte han aldri komme ut igjen.

Men, helt ærlig, bare noen ord fra ei som ikke fatter. Jeg kan skjønne at du har såpass respekt og føler en sånn redsel for mannen du bor sammen med, at du faktisk respekterer at kjelleren ikke er et sted du kan gå ned til. Er mannen slem nok, så tør du jo ikke det. Helt forståelig.

Men, når denne mannen reiser på ferie for å være borte en uke eller to, hvorfor i hule går du ikke da ned i kjelleren og sjekker??? Det er jo ingen som kan "ta deg" når ondskapen er på ferie?

Det skjønner jeg ikke!
Hva med dere?

0 kommentarer:

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP