søndag 8. mars 2009

Litt lei, men samtidig ikke....


Det var denne snøen da. Det holder egentlig nå med denne hvite guffa som kommer ned og lager glatte veier og sørpe etterpå.....takke meg til glatte veier, sørpe er ille.....alltid møkkete bil....!

I dag har det snødd, igjen, det tar visst aldri slutt. Jeg satt inne og kosa meg med aviser, god og varm, da datter`n hoppet fram og lurte på om jeg ville være med og lage snømann....?

Det var kanskje ikke det jeg hadde mest lyst til akkurat da, men fikk på meg "barnehage-dressen", lue og votter og var klar til dyst. Og det var gøy!!! Vi har jo laget uante mengder snøhuler, snømenn og snøhester/hunder etc tidligere, men det er jo så moro når man først er i gang. Enig?

Kjenner barnehage-barnet i meg hopper ut i det jeg flikker og gnir hendene mot snøen for å lage det "perfekte" resultat.


Denne gangen ble det snøhest. Med ordentlig hestehår fra Zorro. Elise lagde hode og jeg lagde rompe. Grei fordeling, vet jo hvordan rompa til hesten ser ut jeg. Elise vet hvordan hode ser ut. Utrolig bra om jeg skal si det selv, og nå kan vi kose oss inne igjen mens vi ser ut av kjøkkenvinduet, og ser på snøhesten.....




Snart er det mat......

0 kommentarer:

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP