søndag 19. april 2009

For en kald og pølserik dag!

Først og fremst: Takk til alle som gjorde stevne på Berg til en så fantastisk dag. Det kom mange og så på etter hvert, selv om da kl var 09.50 var vi litt usikre på om det i det hele tatt ville komme noen utenom oss som tilhører Berg. De kom!


Sola skinte fra skyfri himmel noe som gjorde at flere fikk fine roser i kinnene sine. Vinden gjorde sitt til at de fleste holdt på å fryse i hjel en periode, men akk-akk, litt hopp og sprett så kom varmen etter hvert, hos noen, hos andre kom den ikke før i dusjen hjemme sent ettermiddag.


Jeg har proppet i meg 3 pølser, kaffe, brus, kringle, ostekake...og...og.... Veldig godt og jeg tror jammen det meste ble tomt i løpet av de ca 6 timene stevnet varte.


Min håpefulle dyktige datter dro hjem 4 sløyfer i dag og var selvfølgelig strålende fornøyd med det.


Det ble 1. plass i 70cm sprang, 3.plass i 50cm og 60cm, 3. plass i feltritt. Det var nok første og siste nevnte som var de gjeveste i dag og jeg har sett på rommet hennes at nå MÅ hun få et eller annet slags premieskap. Det bugner på kommoden hennes av sløyfer, glass og andre bemerkelser innen forskjellig idrett. De aller fleste i fra ridning, de fleste med verdens beste Zorro.



Nå er beina slitne også hos meg, selv om jeg på ingen måte har trent på noe annet enn "spise fra kiosken" i dag, man blir sliten av å stå også.


Takk igjen til dere alle som gjorde dette til en topp dag!!!

0 kommentarer:

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP