onsdag 15. april 2009

Bare en smule flau...


Det er alle bilkjøreres mareritt. Man leser om det en sjelden gang i avisene, ler litt og tenker: "er det mulig", smiler litt til og vet at det kunne man aldri gjort selv.

Det jeg sikter til er de uheldige som besøker bensinstasjonen for noe annet enn pølse og VG, de uheldige som skal fylle bensin eller diesel. De som glemmer å sette pumpa på plass igjen og ryker hele pumpe-marerittet over ende i det de kjører..... Er ganske sikker på at de alle som har gjort dette lo litt av de andre som gjorde det, før de gjorde det selv! Det skal jo ikke være mulig. Kjøre avgårde med pumpa i "hullet".

Hva gjør du når du oppdager det? Gasser på alt du kan med pumpe-styret hengende etter? Håper ingen ser deg? DU har garantert blitt sett! Allikevel fortsetter noen å kjøre, til tross for at de selvfølgelig har oppdaget at "noe" henger etter som ikke burde vært der. Sjokk? Flauhet?

Jeg hadde vært flau! Dritflau! Kanskje hadde jeg og kjørt videre i panikkangst for hva jeg hadde gjort, eller kanskje jeg hadde stoppet. Vet ikke. Håper jeg hadde stoppet. Dritflau!


Det skjedde på påskeaften, i Selbu. Stakkars mann! For det måtte jo være en mann...eller?


Ja, ja, hva hadde du gjort?

0 kommentarer:

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP