fredag 3. juli 2009

I båten, i garasjen, sitter en mann...


Hvem er denne mannen? Sitter der og speider, ser, ser ut mot havet kanskje? Ut mot gresset? Hva vil han? Hvorfor i garasjen, i en båt?
Selvfølgelig, det er halvdelen min! Han vil ha ferie. Det nærmer seg. Han vil på havet, med båten.




Hvem er denne dama? Hun sitter der på en spekkhogger, på bakken, gliser og ler? Ler mot hvem? Ler av hva? Hvorfor sitter hun der?
Selvfølgelig, det er meg! Jeg vil på havet, svømme med spekkhoggern, ha ferie. Det nærmer seg...



Veldig dyp åpning det her!? Som sagt, nå nærmer det seg ferietid med stormskritt. Kun 1 dag igjen. Så - FERIE... Det skal bli så godt. Bedre enn noengang kanskje?


Forventningene til årets ferie var jobbsøking og forhåpentligvis intervjurunder. Det er historie. Nå er forventningene til årets ferie avslapning, grilling, bading og tanker om den nye jobben jeg starter i 25 august. 4 uker med bading og grilling.



mmmmm........



0 kommentarer:

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP