lørdag 4. juli 2009

Bassengmoro, nå på video...

Så varmt som det er nå - og jeg klager ikke (!!) - er det utrolig godt å ha muligheten til å avkjøle seg litt innimellom.

Bassenget i hagen har blitt brukt flittig de siste ukene og her følger et par videoer av halvdelen og go`jenta som har det litt gøy...

Hvem som vinner sprutekrigen varierer vel litt, men halvdelen har en tendens til å ta igjen det dobbelte av hva vi jentene klarer.
Et lite eksempel på dette var da jeg spruta litt vann på han - tenkte det var litt moro med vannkrig - hvorpå han bærer meg rett inn i dusjen med alle klærne på og setter på vannet. Du kan jo si at jeg ble en smule våtere enn hva han ble av den lille vannspruten min.....

Sånn er det som regel, han tar igjen det dobbelte....

Spekke og Alligatoren er ofte med og her koser vi oss masse......hver dag det er sol...!



2 kommentarer:

Joakim 4. juli 2009 kl. 20:18  

Her regner det å er full storm atm.

Kristin 4. juli 2009 kl. 21:25  

Uff, vi får håpe sola dukker opp hos deg i morgen. Her tror jeg regnet kommer....men håper jeg tar feil :)

Jeg har plassert min blogg i Lørenfalletnorske bloggkart!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP